دانلود دفترچه کنکور آزاد 96
نوشته شده توسط : khajenasir

دانلود دفترچه کنکور آزاد 96

 

کنکور دانشگاه آزاد هرساله در ابعاد وسیع و با تعداد داوطلبان زیادی برگزار می شود و طبیعتا در بسیاری از رشته ها رقابت زیادی بین داوطلبان وجود دارد.البته در ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد سوالاتی برای داوطلبان ایجاد می شود که در این مطلب به توضیح درباره آنها می پردازیم.

تا قبل از سال 92 کنکور سراسری و آزاد به صورت مجزا برگزار می شد و به همین دلیل عده ای از داوطلبان که تمایل به ثبت نام در کنکور سراسری و یا عده ای دیگر که تمایل به شرکت در کنکور آزاد را داشتند باید به صورت جداگانه در این دو آزمون شرکت می نمودند ولی طی سال های اخیر شاهد ادغام این دو آزمون با یکدیگر بوده ایم و چند سالی است که تنها یک آزمون برای کنکور سراسری و آزاد در مدت زمان مشخصی انجام می گیرد.در ادامه مطالب قصد داریم برای آن دسته از داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور آزاد 96 و تحصیل در دانشگاه آزاد را دارند به ارائه مطالبی در خصوص شرایط شرکت در کنکور دانشگاه آزاد و مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد بپردازیم.

آزمون سراسری و آزاد در روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 تیرماه 96 برگزار می شود.متقاضیان شرکت در آزمون دانشگاه آزاد 96 می توانند از 19 تا 28 بهمن ماه 1395 با مراجعه به سامانه اینترنتی azmoon.org ثبت نام خود رانجام دهند.بهتر است قبل از انجام ثبت نام دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد 96 را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن ( شرایط عمومی و خصوصی دفترچه ) فرم پیش نویس مندرج در دفترچه را کامل کرده سپس اطلاعات خود را وارد سیستم ثبت نام نمایند.

دانشگاه آزاد هر سال در کلیه مقاطع ( غیر از مقطع کارشناسی ارشد ) در دو ورودی مهر و بهمن دانشجو می گیرد. ثبت نام دانشگاه آزاد 96 هم مانند سال های قبل در دو ورودی مهر و بهمن 95 انجام می شود. ثبت نام دانشگاه آزاد مهر 96 از اواسط مرداد و ثبت نام دانشگاه آزاد بهمن 96 از اواسط دی آغاز می شود. مهلت ثبت نام معمولا در حدود 1 الی 2 ماه می باشد. بنابراین داوطلبان برای ثبت نام ورودی مهر تا پایان شهریور و برای ثبت نام ورودی بهمن تا پایان بهمن فرصت ثبت نام دارند.

 

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره

کنکور آزاد و سراسری 96  با سامانه صدای مشاور

به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه کنکور آزاد 96 , دفترچه کنکور آزاد 96 , دفترچه کنکور آزاد 96 , دریافت دفترچه کنکور آزاد 96 , دانلود دفترچه ثبت نام کنکور آزاد 96 , دانلود دفترچه ثبت نام کنکور آزاد 96 , دانلود دفترچه ثبت نام کنکور آزاد 96 , دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 96 , دانلود دفترچه ثبت نام کنکور آزاد 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: